genting..

genting..

Thursday, April 1, 2010

EMOSI LELAKI

Kdg2 aku naik pelik dengan lelaki ni. Yela kalau hangin monsun dia datang tanpa segan dia nak tayang emosi dia. Even pada kawan2 yang berlainan jantina. ( pompuan la tu ).

Aku pon ada sorang kawan ni. Kiteorg nak keluar pergi makan. Tup2 bf aku kol nak suruh aku pass kan fon pada kawan lelaki aku ni. After dia letak telefon, muka dia tros jadi lain and cancel plan kami nak enjoy. Mungkin dia tak sangka aku ada bf. Aik, tapi kan aku dah bgtau. Selama ni pon dia tau je. Heran.Emosi.

Aku sakit hati tapi aku bia je la. Dia bukan bf aku pon so ape pasal aku nak layan sgt jiwa dia. Nak suruh aku pujuk?? Memang tak la..Mengikut firasat bf aku, this guy memang syok kat aku dats y dia emosi masa bf aku cakap kat fon dgn dia. Sedang kan bf aku just tanye soalan2 biasa je. Iye weh, aku sendiri dengar. last2 dat guy bole plak cancel the plan secara tiba2. Tak ke pelik.

Di akhir cerita, Ayat bf aku, " u tak payah la klua lg dengan dia. Dia bukannye ikhlas tu, kalau tak dia tak kan buat mcmtu " Aku pulak menambah, " Kot iye pon, jgn la tunjuk sgt emosi tu depan perempuan,simpan la sikit "Dan kali ni kami sama2 setuju 110%

2 comments:

  1. jadi manusia harus sedar diri.jadi selalulah duk dpn cermin,dan sedar diri.... i kene sedar,u kne sedar,kamu kena sedar,mereka harus sedar,kita harus sedar. ape yg kita ingin,xbermakna kita boleh miliki. ini lah jadinyer bile org ingin miliki u,then bile xdpt. die hentak2 kaki(emosi)... ini manusia xsedar diri... org cmni mampu gugat hbgn u dgn c dia.. so wani... dun let banana fruit 2 times...

    ReplyDelete
  2. thanks hokashit..i pon pk benda yang sama. Pada i cinta bukan somtink yng kite bole nak cuba2..bukan jugak benda untuk dipertandingkan.. =)

    ReplyDelete