genting..

genting..

Sunday, April 4, 2010

LELAKI KE PEREMPUAN SUKA MENIPU?

Aku penah menipu.Korang pon mesti penah menipu kan?Aik, tak penah..??? Ok skang korang tipu lagi..=)
Aku tak tahu sama ada aku patut bersyukur ataupon sedih sebab dikurniakan instinct kalau ada orang cuba menipu aku..Ni bukan untuk bangga beb, just nak cite je. Tapi yang heran nye, even aku tau orang tu sedang berusaha tipu aku, aku tak penah kantoi kan dorang. Pendek kate, kalau dorang tipu pon aku dengar je and excited konon2 nak suro dorang cite lagi. Oleh yang demikian, aku dijadi kan tempat golongan 'kuat kencing' untuk melepaskan isi hati. Oii ingat aku percaya ke?

Zaman sekolah
Satu jejaka nama nye tak boleh diberi tau. Cukup la aku cakap name dia abang S bukan name sebenar. Kat sekolah raja Ali aku dulu, dia ni memang terkenal dengan gelaran pembongak besar. Dia ada kawan baik. Nama dia A. Pon sama dgn je dgn dia. Raja Temberang. Antara cite nak gud2 die :

1) Peluru tertinggal dalam kepala. Dulu kena tembak tak dapat nak keluarkan peluru tu. Ptt la otak ko wengg..ade pluru rupe nye.heheh..

2) Tiap2 bulan dia pergi Mekah, JAKIM anta untuk dia blaja bahasa arab kat sane. Ha tipula lagik..

Kawan baik dia plak tipu konon nye dia ade barah otak. tinggal tak lama lagi nak hidop. Mula2 kitorang percaya la,dah lama tu plik jugak sebab dia segar je tak macam org sakit pon. Pergh,,aku ne kencing lagi..

Memang la aku boleh tau orang tipu, cuma lately kebolehan aku tu terkurang sikit la. Aku samapai tak boleh beza kan bf aku ckp tipu atau cakap betul. Tiap2 kali dia cakap je, aku rasa dia tipu. Kadang2 tu memang terbukti dia tak salah tapi pesal tah dengan aku.. Kesian dia..
                 
 
                   
Cincin idaman

No comments:

Post a Comment