genting..

genting..

Thursday, March 25, 2010

aku perempuan ke?

Aku memang lasak. Aku hyperactive type.Bak kata mak aku, aku ni orang yang tak reti penat. Ada pulak tak reti penat..?Aku kdg2 memang letih cuma sebab terlalu excited,jd lupe keletihan tu.cewah..mcm atlit je cakap kan..

Dulu ibu suka cakap yg aku ni sepatut nye jadik laki cz mase ibu aku scan2 dulu aku punye 'ehhem'( sebut keras sikit) bukan 'ehem'( yang ni sebut ala2 manja gtu,hehe) Tetibe yang keluar adalah perempuan. Kuasa tuhan..Tapi macam mana pon masa baby aku pakai baju laki la jugak cz ibu aku dah beli.Nasib la baju baby tak banyak beza sgt laki ke pompuan yang pakai.

Bila nak masuk remaja,

Kawan2 semua dah period, tang bukit dah tinggi..yg aku ni period tak ada,bukit lagi la macam tanah rata.Suara parau mcm bapuk. Yg mcm pompuan mmg tak ade.Yang ade cuma bulu2/ misai di atas bibir je yang banyak. Aku makin risau. Mungkin kah aku akan bertukar semula jadik lelaki setelah bertukar jadi pompuan mase baby?? aiyoo..

Bila dah dewasa,
Ok, check list.

1) Bukit : Ada, malah lagi besar dari kawan aku yg mula2 jumpa bukit mase dulu
2)Period : Sangat subur
3)Suara : Sangat lah lembut. Lg lembut dari kain. Yang part ni angah aku cakap aku control ayu.
( tak kuasa nyah )
4) jamban : Hurm memang aku jugak la yg lebih


Pengajaran dari cerita di atas : Bersyukur dengan pemberian tuhan. Jangan byk demand..Ucapan aku untuk diri aku sendiri : PADAN MUKA KO!

No comments:

Post a Comment