genting..

genting..

Tuesday, June 15, 2010

lelaki gatal..woi lu ada masalah ke?!

phewitt3x..

eiiii bencinye lelaki suke swit2..klu yg swit tu muke sweet tak ape.ni yg swit tu muka pecah dan sgt meloyakan..
lelaki mmg tang yang satu ni la die mmg taleh tinggal. Asal nampak pompuan je swit.Asal swit je nampak pompuan.Kdg2 tu time die sweet gf die ade kat sebelah pandang aku muka belacan.(eiyh bukan aku yg swit balak ko ok)

Cite byk pon tak gune sebab bf aku pon same dengan ( = ) je dgn laki2 ni semua. Tapi die tak swit. Die gune pendekatan lain.bunyik die mcmni "syihaaaab". (sila jerit dgn nada gatal mase sebut bnda ni) lalu yg terkena syihab pon pandang.
Mula2 dulu aku agak tarik muka la tp skang aku dh biase. aku akan jawab " ade aku kesa "

Satu hari di PAVILION KL

Bf aku kat sebelah.tp myb sebab ramai org, so kedudukan die agak tersembunyi. Tetibe ade sekumpulan mamat hensem ( ni aku tokok tambah bg gempak) lalu kat sebelah aku. Die ckp " hye awak" tanpa pasan bf aku kat sebelah. Aku pon dgn niat nak balas kat bf aku, aku pon jwb " hye..".

muka bf aku?korg tayah tanye laaa..hihi ;) 1-1

No comments:

Post a Comment