genting..

genting..

Tuesday, June 22, 2010

bertuah punye budak!

aku ade ank sedara.wawa name die.ni ade kat umah aku.die skola kat cni.mak yang jaga..
Hobi wawa ni adalah menconteng.tak kesa la dinding ke,lantai ke buku skola adik aku ke semua die conteng.

mak aku dah byk kali marah tp die mmg jenis selambedek.mmg xtakut kene marah.Die siap bole ejek2 mak aku lagi.haisshhh..

Arini aku balik umah.Dengan ati yg sebal sbb die tayah la tau..Sampai kat rumah hati aku tergerak nk susun2 gmbar. Aku angkat gmbar yang dh terlungkup. Aku tgk kan elok2..Gambar konvo aku rupenye..Dah konvo dh aku. Senyum aku..Sejuk je  mata tgk.( mane taknye aku pakai jilbab)Tapi tiba2 senyumanku tersenget.Eh???? Aku angkat gmbar dan tengok rapat2 smpai naik buntang la bijik mata.

Toiinggggg..Muka aku suda berpetak2.begitu juga muka mak..Penuh dgn garis2 misai,janggut dan crowne kat atas kepala mak..kat mata aku pulak tiba2 ada garis spek.aduyaiiii...

wawaaaaaaaaaaaaaaa..!!!!!!

"bukan adik la...."tu si kecik tu jwb smbil lari mcm tak cukup tanah. aku carik plak carik hanger kejar die..bertuah punye budakkk

No comments:

Post a Comment