genting..

genting..

Sunday, June 13, 2010

salah tarikh

sy mmg ade masalah dgn tarikh.awak tau sebab ape?sebab kejap td pukul 23.30 tarikh 12 jun skang tetibe pukul 02.30 suda 13 jun.Ye,sy memang masih fail ngn system jam mcmni.sy byk kali kompius.Memandang kan sy jenis org yg nak menang je slalu,so sy akan bertekak dgn bf saya pasal tarikh walaupun sbnrnye sy yg salah.sy punye masalah tentu kan tarikh sgt kronik smpai lupe bf saya sendiri.

12.30 am 22 Nov 2009
Saya sibok main game kat laptop.Bf saya kol..so sy pause kejap game saya.(Actually tak berapa nak sekejap,lbh kurang smp azan subuh).Kami bergayut atas name gayut yg sebenar.mcm2 posisi dh sy try.ckp smbil duduk,berdiri,mencangkung,berguling..tak habis2 gayut lg.Azan subuh kami pon letak fon.Esok bf sy nak dtg jumpe saya so sy nak wat surprise kat die.cukup je kul 12am igt nak bwk die pergi jeti n nyanyi lagu bday kat die.

8.00pm .Masa dalam kete saya ckp la kat die nak gi nyanyi2 kat jeti..kan bday die so sy nak jadi org 1st yg wish die.sweet kan saya..biase la..hehe..

Senyap. Die pandang saya ngn muka pelik. Saya pandang die balik & die pon pandang saya lame2..whatttt??

U demam ke syg?bday i is today not tomorrow.smalam kite gayut2 smpi subuh tu i was expecting u to say somting to me but u didn't.Ni dh kul 8 malam n nak masuk sok,ade hati nak jadi org 1st yg wish..

Aiyak..mata bulat,mulut ngangaaa..Betul la aku ckp hari ni la 22 hb so ne la tgu pukul 12..........................................owh shit,aku salah lagi.tgu kul 12 n tarikh dh jadik 23 hb..so mcmne,kene la ckp LUV,EPY BELATED BDAY..SORRY SALAH TARIKH LAGI.
Bf ku senyap.merajuk kot.tak ade kot2 nye.smpai sekarang asyik ungkit2.Sorry syg.my bad..

No comments:

Post a Comment